Adaugarea noi mape in versiunea 97d
[Instrumente Obligatoriu]
OllyDbg
Gameserver Versiune 97d
[Tutorial]
1 Deschideti OllyDbg, faceti clic pe Open > File si selectati GameServer.
2 Schimbarea limita de harti:
Cod:
00489489 |. 68 711C4000 PUSH GameServ.00401C71 ; Entry address
0048948E |. 6A 11 PUSH 11
00489490 |. 68 68DB0400 PUSH 4DB68
Cod:
0047C7CF |. /7C 06 JL SHORT GameServ.0047C7D7
0047C7D1 |. |837D FC 11 CMP [LOCAL.1],11
0047C7D5 |. |7C 0A JL SHORT GameServ.0047C7E1
Cod:
0047C7F9 |. /7C 06 JL SHORT GameServ.0047C801
0047C7FB |. |837D F8 11 CMP [LOCAL.2],11
0047C7FF |. |7C 0A JL SHORT GameServ.0047C80B
Cod:
00473348 |. 8955 FC |MOV [LOCAL.1],EDX
0047334B |> 837D FC 11 CMP [LOCAL.1],11
0047334F |. 7D 16 |JGE SHORT GameServ.00473367
Inlocuiti toate valorile 11, citat mai sus codurile de la 19, si in limita a fost 25, Hex, de la 19 = 25.
Cod:
PUSH 11 || CMP [LOCAL.1],11 || CMP [LOCAL.2],11 || CMP [LOCAL.1],11
3 Schimbarea limita de harti a II-a:
Cod:
0044377D |. /7C 06 JL SHORT GameServ.00443785
0044377F |. |837D 08 10 CMP [ARG.1],10
00443783 |. |7E 04 JLE SHORT GameServ.00443789
Cod:
0045C61C |. 33C9 XOR ECX,ECX
0045C61E |. 83F8 10 CMP EAX,10
0045C621 |. 0F9EC1 SETLE CL
Cod:
0045BA59 |. C745 FC 00000000 MOV [LOCAL.1],0
0045BA60 |. 837D 0C 10 CMP [ARG.2],10
0045BA64 |. 7E 29 JLE SHORT GameServ.0045BA8F
Inlocuiti toate valorile 10, de la codurile mentionate mai sus la 16.
Cod:
CMP [ARG.1],10 || CMP EAX,10 || CMP [ARG.2],10
4. nu are nici o harta de picaturi, asa ca acum am nevoie pentru a elimina limita de picaturi.
Cod:
00409F86 |. /74 4A JE SHORT GameServ.00409FD2
Cod:
004188EE |. /75 49 JNZ SHORT GameServ.00418939
Cod:
00444ED7 |. 74 53 JE SHORT GameServ.00444F2C
Schimbati toate pentru JMP.
Cod:
JE SHORT || JNZ SHORT || JE SHORT
5 Acum, sa ne adaugati respawn in haryi noi, daca el moare un monstru renascut din nou.
Cod:
00472F7F |. /75 4C |JNZ SHORT GameServ.00472FCD
Schimbare la JMP.
Cod:
JNZ SHORT
6. offset 00473371 tip:
Cod:
00473371 83F8 01 CMP EAX,1
00473374 75 05 JNZ SHORT 0047337B
00473376 ^ E9 06FCFFFF JMP 00472F81
0047337B 83F8 12 CMP EAX,12
0047337E 75 05 JNZ SHORT 00473385
00473380 ^ E9 FCFBFFFF JMP 00472F81
00473385 83F8 13 CMP EAX,13
00473388 ^ 0F85 3FFCFFFF JNZ 00472FCD
0047338E ^ E9 EEFBFFFF JMP 00472F81
Acum, 7 si asa mai pus harta in a doua zi el va clic altomaticamente, indiferent de ce numar este. Exemplu, daca ai pus o harta cu numele dvs.: Terrain36.att, numarul pentru a adauga spoturilor, si va fi gate 36.
8 Asigurati-va ca pentru a pune in harta in fisierul de patch-uri de pe server.
9 Daca puneti numarul maxim de harti pentru 25 (hex. 19), nu pot pune harti cu mai mult de 25 de nume, de exemplu:
Cod:
26.att
31.att
42.att
De la 25 in jos